9 april 2012

Länge sen sist

Den senaste tiden har jag inte riktigt känt för att blogga. Känns som att jag inte riktigt har haft tiden till det heller.
Men nu e jag här! :)

I februari fick jag jobb som administratör på transcom. Det gör jag på heltid. Jag trivs utmärkt!

Har börjat planera en del inför vårt bröllop. Kollat runt och provat olika klänningar, kollat upp olika teman och annat som hör bröllop till! Det är sjukt kul men det tar en hel del tid.

Vi har ju skaffat en ny liten familjemedlem med. Bina heter hon och är en liten honkatt. Hon gör framsteg varje dag från att ha varit riktigt skygg. Vi brukar säga att hon lär sig av den bästa, Baggis så klart! Han har redan lärt henne hur man väcker matte och husse på morgonen, var maten kommer från och hur man gör för att få uppmärksamhet.

Nu ligger vi i soffan och tar igen oss efter en härlig påskhelg. Våra bästa har vart hos oss. Vi har haft besök av Tobias familj och ätit god mat. I går grillade vi med våra trevliga grannar vid en påskbrasa på åkern, alltid lika trevligt!

Det var väl lite av vad som hänt det senaste.
Får lära mig att skriva oftare så jag slipper skriva så mkt! :)

Nu väntar rester av gårdagens goa käk!



Bina<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar